Dutch Peacekeepers werft aan!
We zijn een r10 kinship die zich focust op het sociale aspect van lotro, maar af en toe wordt er wat (casual) geraid.
We hebben een kinhuis, website en teamspeak.
Ben je nederlandstalig, 16+ en enthousiast (lvl, race of class maakt niet uit), zend dan een tell voor info/invite naar een van de volgende personen:
Re: Dutch Peacekeepers is recruiting (Dutch Kinship)
Wij zijn nog steeds, en altijd, op zoek naar nieuwe en oude lotro spelers op de server Eldar.
Voor wat meer informatie zie onze website: http://www.dutchpeacekeepers.nl/Home/over-ons
Officer of the Dutch Peacekeepers.
Eldar's enige echte Bierbuik™ (Eldar's one and only Beerbelly!™)
Dutch peacekeepers is still recruiting.
Contact one of our officers online for more information, or ask any dutch peacekeeper for more information if you run into one!
Raydenziggy
Erado
Kisur
Minstreli
Galluil
ik zou graag in deze kin willen komen want ik kan niet meer verder doen want ik zit compleet vast en en niemand kan me helpen want ze spreken allemaal engels of een andere taal
Originally Posted by thunderdome001
ik zou graag in deze kin willen komen want ik kan niet meer verder doen want ik zit compleet vast en en niemand kan me helpen want ze spreken allemaal engels of een andere taal
Neem contact op met een van onze officers of members.
Om uit te vinden wie er online is:
open het social panel, het 'who' tab.
type in het filter vak: dutch peacekeepers
verwijder de lvl range boven het filter vak.
Als het goed is verschijnt er een lijst met namen. Deze mensen kunnen je vertellen welke officers online zijn.